Acasă Blog

Ambalaje biodegradabile

ambalaj-biodegradabil

Eurodeputatii au aprobat miercuri interzicerea din 2021 a produselor din plastic de unica folosinta precum farfurii, tacamuri sau paie.

Parlamentul a votat cu 560 de voturi pentru, 35 impotriva si 28 de abtineri acordul convenit cu ministrii UE, se arata intr-un comunicat al servicului de presa al PE.

Urmatoarele produse vor fi interzise in UE din 2021:

– Tacamuri din plastic de unica folosinta (furculite, cutite, linguri, betisoare)
– Farfurii din plastic de unica folosinta
– Paie din plastic
– Betisoare de urechi din plastic
– Betisoare din plastic pentru baloane
– Produse si recipiente pentru alimente din material plastic oxodegradabil si recipiente pentru bauturi fabricate din polistiren expandat

De asemenea, statele membre vor trebui sa atinga un obiectiv de colectare de 90% pentru sticle din plastic pana in 2029 si un obiectiv de 25% de continut reciclat pentru sticlele de plastic pana cel tarziu 2025, ce va creste pana la 30% in 2030.

Mai mult, textul consolideaza principiul „poluatorul plateste”, mai ales pentru tutun, prin introducerea raspunderii extinse a producatorilor. Acest concept se va aplica si in cazul echipamentelor de pescuit pentru a se asigura ca producatorii, nu pescarii, sunt cei care preiau costurile colectarii navoadelor pierdute in ape.

Reglementarile prevad de asemenea obligativitatea etichetarii cu privire la impactul negativ asupra mediului al aruncarii pe strada a filtrelor de tigari de plastic, precum si a paharelor de plastic sau a servetelelor umede.

Raportorul Frederique Ries (ALDE, Belgia) a declarat: „Aceste reglementari vor reduce impactul negativ asupra mediului cu 22 miliarde de euro – costul estimat al poluarii cu plastic in Europa pana in 2030. Europa are acum un model legislativ ce trebuie aparat si promovat la nivel international, avand in vedere natura globala a problematicii poluarii marine cauzate de plastic. Acest lucru este esential pentru planeta”. Potrivit Comisiei Europene, mai mult de 80% din deseurile marine sunt din plastic. Produsele vizate de aceasta legislatie constituie 70% din totalul deseurilor marine. Din cauza vitezei lente de descompunere, plasticul se acumuleaza in mari, oceane si pe plajele din UE si din intreaga lume. Urme de plastic sunt gasite in organismele marine precum broaste testoase, foci, balene si pasari, dar si in peste si fructe de mare, de aici fiind prezente in lantul alimentar uman, se mai arata in comunicatul PE.  

Ambalaj biodegradabil fast food

Este un echipament ideal pentru a produce cutie de hartie, cum ar fi caseta de hamburger, cutie de chipsuri, cutie de pui prajit, cutie de hot dog, cutie pentru masa copiilor, cutie pentru pranz, cutie de tort, cutie de taietei etc.

Masina de cutii de hamburger de inalta calitate cu structura ferma, zgomot redus si eficienta crescuta. Are o unitate de alimentare cu hartie, unitate de ajustatare, unitate de lipire, unitate de formare, unitate de colectare a produselor finite si de asemenea, unitatea de numarare.

Ambalaj biodegradabil fast food

1.Specificatii tehnice:

Lungime cutie L 100-450mm si unghi: 5 ° -40 °

Latimea cutiei B 100-580 / 385mm si greutatea cartonului: 200G / M2-600g / m2

Latimea muchiei H 15-200mm si grosimea hartiei ondulate: 1,5mm

Masina de ridicare a cartonului (un singur cap)

Cutia de hartie realizata de aceasta masina poate fi utilizata in ambalarea mancarii de tip fast-food

2. Principiul de lucru:

Alimentatorul transmite cartonul pre-imprimat si taiat din raftul de hartie in lantul de transport si il trimite la matrita de modelare, in timpul procedurii, cartonul a fost lipit si puteti sa justati pozitia adezivului, volumul de lipire poate fi masurat in timp ce se afla in desfasurare. 

Dupa lipire, cartonul va fi transportat pentru a fi format si colectat automat in functie de masuratorile precalculate in cantitatea precomandata. Structura echipamentului:

  • Unitate de control
  • Unitate de alimentare cu hartie
  • Unitate de transfer de hartie
  • Unitate de imprastiere a cleiului
  • Unitate de formare
  • Unitate de colectare.

3. Caracteristica:

Eficienta ridicata: Produceti pana la 180 de bucati pe minut si se calculeaza produsele finite automat.

Dimensiuni reduse si instalare convenabila.

Sarcina mica: o viteza de conversie a frecventei de aproximativ 8kw, ajustabila, stabila si inalta precizie

Adoptati PLC: Automatizarea inalta, operarea si reglarea simpla, rata scazuta a defectiunilor si intretinerea este convenabil.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Salon de Infrumusetare

Salon Infrumusetare

Deschiderea unui salon de infumusetare prin Start Up Nation, este considerata o afacere profitabila in anul 2019 si tot mai multi antreprenori aleg aceasta optiune, fiind vorba de obtinerea unei investitii  100% nearmbursabile.

Investitia intr-un astfel de proiect presupune achizitia de echipamente tehnologice si mobilier pentru amenajarea unui salon de infrumusetare, atat pentru partea de tratamente cosmetice cat si pentru coafura sau minichiura/pedichiura.

Salon de Infrumusetare prin Start Up Nation

Unul dintre cele mai importante aspecte in deschiderea unui salon de infrumusetare este locatia acestuia. Benefeciarul trebuie sa tina cont de faptul ca amplasamentul salonului trebuie sa fie unul cat mai potrivit pentru acest tip de activitate, adica sa aiba o vizibilitate mare, sa fie situat intr-o zona cu trafic pietonal intens, aceste lucruri ajutand la atragerea de noi clienti, deci implicit cresterea cifrei de afaceri.

Alt aspect important este calitatea echipamentelor si produselor utilizate in tratamente, intrucat, clientii vizati sunt persoane care se preocupa de aspectul fizic, deci acorda atentie brandurilor din salonul respectiv, alegerea unor furnizori de top asigura atragerea de clienti de top. De aceea, in acest tip de business este foarte importanta alegerea unor produse de calitate, ce ofera rezultate imediate de la furnizori ce si-au promovat un brand ce ofera incredere si siguranta clientului final, atat in ceea ce priveste echipamentele, dar mai ales in ceea ce priveste produsele.

Serviciile unui salon de înfrumusețare beneficiază de o cerere ridicată și constantă tot timpul anului, iar factorii care vor asigura succesul afacerii vor fi utilizarea unor produse de calitate, precum și fidelizarea unui număr cât mai are de cliente sau clienți.

INVESTIȚIA NECESARA PENTRU DESCHIDEREA UNUI SALON DE INFRUMUSETARE

Investiția necesara pentru înfiintarea unui salon de înfrumusetare va consta, în primul rând, în achiziția dotărilor și pieselor de mobilier specifice, însă și acestea sunt diferite în funcție de serviciile ce vor fi oferite clienților și clientelor:

Pentru serviciile de întreținere a părului:

  • post de lucru (masă și oglindă);
  • scaun de coafor:
  • unitate de spălare;
  • ucenic;
  • uscător de păr
  • Placă pentru întins părul;
  • placă crep;
  • ondulator de păr;
  • mașină de tuns părul;
  • mașină de tuns barba.

Pentru serviciile cosmetice:

  • pat și scaun cosmetic;
  • autoclave;
  • încălzitor și decantor de ceara;
  • chiuvetă;
  • masă pentru machiaj;
  • oglinda cu lămpi;
  • scaun machiaj;
  • Aerograf;
  • geantă pentru make-up.

Pentru serviciile de manichiură și pedichiură:

  • scaun manichiură;
  • scaun pedichiură;
  • lampă pentru unghii;
  • chit manichiura și pedichiură;
  • pupinel;
  • pilă electrică.

Mobilier de recepție, dar și mobiler specific

  • Dulap (produse)
  • Vitrina

Start Up Nation Salon de Infrumusetare

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Croitorie Start Up Nation

Croitorie

Croitorie

Programul Start Up Nation ofera si in 2019 posibilitatea accesarii fondurilor pentru infiintarea unei societati producatoare de textile, punand la dispozitie suma de 200.000 lei, 100% nerambursabili.
Principala investitie, accesand acest tip de fonduri, este concentrata pe achizitia de echipamente performante pentru procesarea materialelor textile, dintre care reamintim:
 echipamente pentru cusut;
 echipamente pentru tăiat materiale textile;
 echipamente pentru călcat materiale textile.
 echipamente pentru măsură și desen;

Croitorie Start Up Nation

In functie de dorintele beneficiarului acesta poate opta fie pentru  realizarea produselor de serie mica sau unicat, fie pentru realizarea produselor destinate productiei industrial si dotarea minima poate cuprinde urmatoarele echipamente:

  • mașină de cusut ascuns;
  • mașină de cusut liniară simplă sau automată;
  • mașină cusut nasturi;
  • mașină tip uderdeck;
  • mașină de surfilat;
  • mașină de croit;
  • presă pentru termocolat manuală sau automată;
  • masă de croit;
  • masă de călcat cu generator de aburi.

Industria textila este una din cele mai importante industrii nationale, atat in ceea ce priveste acoperirea cererii pentru produse textile de calitate, cat si in ceea ce priveste ocuparea fortei de munca, intrucat personalul calificat este usor de gasit, iar cu accesarea fondurilor europene este mult mai simplu pentru un antreprenor sa isi infiinteze un atelier de croitorie, cu o investitie minima.

Preferintele vestimentare ale consumatorilor s-au diversificat cu trecerea timpului, acestia acordand o atentie mai mare la calitatatii si design-ului produselor textile pe care le achizitioneaza. Asadar aceasta idee de afacere are un potential foarte mare, datorita cererii mari a produselor de exceptie, ce pot fi realizate cu usurinta intr-un atelier de croitorie.

Programul Start up Nation, la fel ca și alte programe de finanțare nerambursabilă, impune solicitanților respectarea anumitor condiții de eligibilitate. În acest caz, finanțarea nerambursabilă de până la 200.000 de lei poate fi accesată doar de către societăți comerciale ale căror asociați nu au mai desfășurat în ultimul an aceeași activitate economică (inclusă în cadrul aceluiași cod CAEN).

Prin urmare, Start-up Nation este destinat finanțării unor afaceri noi lansate de către antreprenori debutanți în domeniul respectiv.

Producția de materiale textile se încadrează, din punctul de vedere al activităților economice desfășurate în economia națională în clasa CAEN 14xx.

Croitorie Start Up Nation

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Fabricarea de mancaruri

Fabricarea de mancaruri preparate

Fabricarea de mancaruri preparate cod CAEN 1085

Aceasta clasa include fabricarea de mancaruri gata pregatite (adica preparate, condimentate si gatite). Aceste mancaruri sunt de obicei ambalate si etichetate pentru a fi revandute. Aceasta clasa nu include mancarurile preparate pentru consumul imediat, ca atare, in restaurante. Pentru a fi considerat un fel de mancare, preparatul trebuie sa contina minimum doua ingrediente distincte (fara condimente) Aceasta clasa include: -fabricarea mancarurilor din carne, inclusiv carne de pasare -fabricarea mancarurilor din peste, inclusiv peste cu cartofi prajiti -fabricarea mancarurilor preparate din legume -fabricarea de pizza congelata sau altfel conservata Aceasta clasa include de asemenea: -fabricarea de specialitati locale si nationale

Deschide-ti propria afacere in domeniul mancarurilor preparate pe programul Start-up Nation 2019. Acest proiect, la cheie, poate acumula 100 de puncte, avand capacitatea de a crea o vasta gama de produse, acoperind atat aria restaurantelor cat si a firmelor de catering.

Fabricarea de mancaruri

Un domeniu in continua schimbare si dezvoltare, domeniul gastronomic este o inglobare de arta, tehnologie si stiinta in vederea prepararii alimentelor pentru consum. Tehnicile si ingredientele de gatit variaza foarte multe in intreaga lume. De la gatirea mancarii la foc deschis la utilizarea sobelor electrice, pana la coacerea in diferite tipuri de cuptoare, gatitul reflecta traditiile si tendintele unice din punct de vedere ecologic, economic si cultural.

Cu o tendinta spre mancarea sanatoasa, vegetariana sau vegana, mancarea preparata are inca un avant spectaculos in Romania datorita timpului limitat pe care oamenii il pot petrece in bucatarie.

Un business cu rata mare de succes avand acoperire pentru intreg anul, in special in perioadele sarbatorilor si a vacantelor, fabricarea mancarurilor preparate se adreseaza persoanelor care indragesc bucataria si sunt interesati de domeniul gastronomic.
Înfiintarea unei unitati de productie de mancaruri preparate este un proces anevoios, avand în vedere investitia necesara, dar si avizele si autorizatiile necesare demararii unei afaceri în domeniul alimentatiei publice.

Utilaje și echipamente specifice

Utilaje mecanice

  • robotul de bucătărie (robot universal). Cu ajutorul acestuia se pot toca diverse produse, așa cum ar fi, în special, carnea și legumele. Suplimentar, robotul universal permite desfășurarea umătoarelor operațiuni:
    • taie legume în diverse forme și dimensiuni;
    • bate albușul și frișca;
    • amestecă toate ingredientele pentru blatul de tort;
    • macină zaharul tos;
    • macină condimentele.

Utilaje termice:

  • sobă de gătit electrică sau pe gaz;
  • cuptoarele electrice, cu gaz sau microunde;
  • grătare;
  • rotisoare;
  • friteuză cu baie de ulei;
  • prăjitorul de pâine;
  • filtre de cafea.

Utilaje frigorifice:

  • congelatoare;
  • figidere;
  • camere frigorifice;
  • mașină pentru preparat gheață.

Alte echipamente:

  • cântarul pentru porționarea produselor mici;
  • cântar pentru recepționarea produselor mari;
  • hote;
  • ustensile de bucătărie (vase, tacâmuri, etc);
  • rastele metalice pentru depozitarea veselei;
  • rafturile pentru depozitarea ustensilelor de lucru;
  • mese cu blaturi de marmură sau inox;
  • mese pentru tranșare;
  • butuc pentru tăierea oaselor;
  • chiuvete pentru spălarea veselei și a ustensilelor de lucru.

Programul Start-up Nation ofera un ajutor considerabil, punand bazele unei astfel de afaceri.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Centru after school gradinita

Centru after school gradinita

Centru after school gradinita – scoala de limbi straine, muzica, teatru, dans, arte plastice

Romania sufera de o criza acuta de crese, gradinite si bone, in timp ce numarul mare al orelor petrecute la serviciu lasa putin timp parintilor pentru a se mai ocupa de copii.
Centrele de tip „after school“ au intrat pe piata romaneasca in urma cu 10 ani, iar cererea pentru aceste servicii este tot mai mare, dovada ca multe astfel de centre se vad nevoite a renunta la solicitari.
Acest gen de afacere are in fata o cerere in continua crestere, iar oferta este inca redusa.

Gradinita este o institutie educationala privata, autorizata, condusa de personal cu experienta indelungata in domeniu si pasionat, pentru copii prescolari. Printre activitatile de baza realizate la o gradinita se numara jocurile, cantatul, activitatile practice precum desenatul si interactiunea sociala, ca parte a tranzitie pentru viata de scolar.

After school sau scoala dupa scoala este un program organizat, unde copilul poate desfasura activitati precum: pictura, modelaj, jocuri de societate si perspicacitate, cursuri optionale (care pot fi taxate separat) cum ar fi de teatru, dans, arte martiale, o limba straina, origami sau un instrument muzical.

Pentru activitatile de invatamant, trebuie urmarita si respectata programa Ministerului Educatiei, aceasta avand incluse obligatoriu, urmatoarele: educarea cognitiva prin educarea limbajului, activitate matematica, cunoasterea mediului, educatie socio-afectiva prin educatie pentru societate, educatie estetico-artistica prin activitate artistico-plastica si educatie muzicala, educatie psiho-motorie si fizica prin activitate practica si educatie fizica.

Activitatile complementare cuprind limbi straine, educatie sanitara, educatie rutiera, activitati creative si de indemanare. Gradinitele private au insa si programe optionale, precum lectii de balet, karate, tenis de camp, inot, cor, pian, dans sportiv, initiere calculator. Activitatile extracuriculare cuprind vizite la muzeu, la teatru, la circ, vizite la gradina zoologica sau la gradina botanica, serbari, excursii si tabere tematice.

Aceste intreprinderi vin in ajutorul parintilor activi cu un program de lucru incarcat. Copilul nu este doar supravegheat pe o anumita perioada de timp, ci este si indrumat de catre un cadru didactic la efectuarea temelor pentru acasa sau a altor activitati extracurriculare.

Standardul reprezinta descrierea cerintelor formulate in termeni de reguli sau rezultate, care definesc nivelul minim obligatoriu de realizare a unei activitati de educatie. Standardele de autorizare sunt standarde nationale, care se aplica invatamantului preuniversitar de stat si particular si vizeaza domeniile prevazute de art. 10 din O.UG 75/2005, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 87/2006.

Centru after school gradinita – scoala de limbi straine, muzica, teatru, dans, arte plastice


La evaluarea interna a gradinitei, necesara pentru obtinerea autorizatiei provizorie de functionare, sunt urmarite a fi indeplinite mai multe obiective, astfel:

  • Existenta unui proiect de dezvoltare pe termen mediu (3-5 ani) pentru gradinita;
  • Prezentarea bugetului (estimat) necesar pentru realizarea proiectului de dezvoltare si a bugetului (detaliat) pentru programele / actiunile cuprinse in planul operational pentru primul an de functionare si adecvarea acestuia la dezvoltarea preconizata a unitatii de invatamant;
  • Elaborarea “fisei postului” pentru toate posturile prevazute in organigrama, conform modelelor stabilite prin prevederile legislatiei in vigoare;
  • Definirea sistemului de comunicare formala externa cu parintii, angajatorii si cu alte institutii si grupuri semnificative de interes;
  • Existenta spatiilor prescolare in care va functiona gradinita (proprii si / sau inchiriate, concesionate, in comodat sau detinute sub orice alta forma legala);
  • Adecvarea numarului salilor de lectii, al salilor de masa, al atelierelor – daca e cazul, al salilor de festivitati etc. la planul prognozat, la nivelul si profilul modulelor cuprinse in planul de invatamant prescolar pe care legea il vizeaza;
  • Respectarea, in spatiile prescolare detinute, a normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor, conform legislatiei in vigoare (norme generale si specifice);
  • Adecvarea mijloacelor de invatamant prescolar si a auxiliarelor curriculare detinute la planul si nivelul de prescolarizare prognozat, existente in oferta educationala;
  • Constituirea cel putin a unui organism colectiv de conducere, dintre cele prevazute de legislatia in vigoare;
  • Stabilirea, in statul de functiuni, a necesarului de personal didactic auxiliar si personal nedidactic necesar functionarii gradinitei sau uinitatii after school, in functie de planul de scolarizare prognozat, de nivelul de prescolarizare, de profilul si de specializarile / calificarile profesionale existente in oferta educationala;
  • Existenta unui proiect de regulament intern de functionare.

Societatea trebuie sa aiba urmatorul cod CAEN pentru a aplica si obtine ajutorul nerambursabil: CAEN 8552 Invatamant in domeniul cultural (limbi straine, muzica, teatru, dans, arte plastice, etc.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Doggy daycare proiect

doggy daycare start up

Doggy daycare

Cod CAEN 9609 Alte activitati de servicii n.c.a. Aceasta clasa include: servicii de ingrijire a animalelor de companie

„Maretia unei natiuni si progresul ei moral pot fi masurate prin felul in care sunt tratate animalele”. (Mahatma Ghandi)

Doriti sa demarati o afacere destinata ingrijirii cainilor? Un fel de gradinita dedicata patrupedelor canide, care sa ofere o gama de servicii complete pornind de la dresaj, plimbat sau de pensiune pe timp de zi? Iata cateva argumente care sa va ajute sa luati o decizie privind un astfel de proiect.

Doggy daycare de ce sa incepeti un astfel de business?

Cainii fac parte din top 3 cele mai iubite animale de companie, avand in acelasi timp si rol utilitar: sunt ofiteri in politie, de armata, se folosesc in anumite terapii, la cautari de persoane in caz de calamitati inclusiv de catre salvamontisti, pot fi dresati pentru a ajuta persoanele cu dizabilitati etc.
A fi proprietar de caine implica anumite responsabilitati : sa ii asiguri acestuia hrana, apa, miscare, tratamente si vaccinuri. Pe langa rolul de cel mai bun prieten al omului, cainele asigura si paza locuintelor, este prietenos, loial si sociabil.
Se estimeaza ca la nivel global, una din trei persoane a avut sau are un caine.
Nu e de mirare ca afacerile privind pet shop-urile, scolile de dresaj, saloanele de infrumusetare, hotelurile si pensiunile canine au cunoscut o crestere exponentiala, iar, ca nisa, se constata necesitatea aparitiei unor servicii specializate de plimbare si existenta unor „gradinite canine”, care sa asigure cazarea patrupedelor pe timpul zilei, cat stapanii sunt la munca. De cate ori nu ati auzit pe cate o cunostinta ca si-ar dori un caine, dar nu are posibilitatea sa se ocupe de acesta, intrucat orarul de lucru nu ii permite sa ajunga acasa la o ora rezonabila?
Iata de ce se impune ca si in tara noastra sa se dezvolte astfel de servcii conexe, care sa asigure cele mai bune conditii pentru caini, de la joaca si hrana, pana la plimbari, astfel ca, atunci cand stapanii se reunesc cu animalele de companie, acestora sa le fie satisfacute nevoile primare ce tin de socializare, „consumarea energiei” , intr-un mediu sigur, controlat. Persoanele care se implica in astfel de activitati sunt pasionati iubitori de animale, cu sau fara pregatire de dresor, etolog or cu diploma de medic/tehnician veterinar.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Productia de apa imbuteliata

Productia de apa imbuteliata

Descrierea codului CAEN: 1107 Productia de bauturi racoritoare nealcoolice; productia de ape minerale si alte ape îmbuteliate. Aceasta clasa include: fabricarea bauturilor nealcoolice, cu exceptia berii si vinului fara alcool; productia de ape minerale naturale si alte ape îmbuteliate; fabricarea bauturilor racoritoare; bauturi nealcoolice aromate si/sau îndulcite: limonada, oranjada, cola, bauturi din fructe, ape tonice etc.

Productia de apa imbuteliata proiect start up nation

V-ati gandit vreodata, cand deschideti o sticla de apa, ca sunteti martorii unui moment unic, în care apa reintalneste atmosfera, dupa zeci, sute sau chiar mii de ani de peregrinari prin adancurile întunecate ale pamantului? Ca picaturile de ploaie din care apa minerala a luat nastere au atins suprafata pamantului într-o epoca preindustriala, lipsita de poluare, inainte de efectele din atmosfera ale experientelor atomice? Sau poate ca impulsul nervos de la creier la mana cu care am desfacut capacul de la sticla a fost facilitat de ionii de sodiu, potasiu sau magneziu proveniti din apa minerala bauta în urma cu cateva zile?

Apa imbuteliata este destinata consumului zilnic si are capacitatea de a alcaliniza, sprijinind astfel functionarea corecta a organismului, putand fi implicata intr-o serie de procese: eliminarea reziduurilor, buna functionare a sistemului digestiv, neutralizare, asigurarea nivelului optim de fluide, implicit al unui nivel corespunzator de hidratare.

Apa este un element esential in viata si este esential sa fie consumata zilnic. Recomandarea de minimum doi litri de apa pe zi vine ca urmare a cercetarilor facute in acest sens si care sustin ca pentru mentinerea echilibrului hidric este important sa fie consumata aceasta cantitate zilnica. Cosnumul de apa cu un PH mai mic sau alcalin este bineinteles o alegere. In comert exista o varietate mare de ape cu PH peste 7 si chiar cateva cu PH peste 8. Asadar, apa alcalina sprijina functionarea corecta a organismului prin hidratarea corespunzatoare.

Productia de apa imbuteliata proiect start up nation

Apa potabila trebuie sa fie sanogena si curata, îndeplinind urmatoarele conditii:

 Sa fie lipsita de microorganisme, paraziti sau substanţe care, prin numar ori concentratie, pot constitui un pericol potential pentru sanatatea umana;

Apa potabila este considerata sanogena si curata la punctul de iesire din rezervorul de inmagazinare, daca rezultatele determinarilor pentru bacteriile coliforme arata absenţa acestora in 95% din probele prelevate, pe durata unui an calendaristic.

Pot fi produse, cu titlu exemplificativ:

  • Apa minerala imbuteliata
  • Apa mineral plata imbuteliata
  • Apa alcalina

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Frizerie canina si felina mobila proiect

Fonduri europene nerambursabile

Frizerie canina si felina mobila

CAEN 9609 – Alte activități de servicii n.c.a.

Fiecare persoana, posesor a unui animal de companie ofera un mic rasfat patrupedului iubit. Spalarea este un pas esential in rutina unui patruped fericit si sanatos. Dar frecventa de spalare trebuie discutata în prealabil cu medicul veterinar. Spalarea regulata ajuta la eliminarea parului în exces, reîntinerirea pielii si eliminarea mirosurilor si a parazitilor.

Frizerie canina

Tunsul devine o necesitate atunci cand starea blanitei este precara. O blanita incalcita va deveni o adevarata problema deoarece aceasta mentine caldura si umiditatea cauzand iritatii, roseata pielii si va emana un miros neplacut. Este recomandat ca blana animalului dumneavostra sa fie tunsa pe tot parcursul anului. Majoritatea cainilor au nevoie de o tunsoare la fiecare 5-10 saptamani. Prin tunsoare se elima totodata si corpurile straine cum ar fi scaietii, betisoare, spicurile etc.

Spalarea blanitei

Prima etapa include doua samponari hidratante, vitalizante sau in functie de starea sau culoarea blanitei. A doua etapa include balsamul ce confera blanitei un aspect sanatos si riguros. A treia etapa este tratamentul tip masca pentru par ce ofera un aspect hidratant si stralucitor indepartand nodurile. Toate produsele folosite in salon sunt non-iritante si cu pH 7.

Baie medicinala

Spalat cu sampon pe bazs de clorhexidina la indicația medicului veterinar

Coafat – Uscat, Periat si parfumat

Coafatul este un procedeu special care include, pe langa uscatul propriu-zis, si periatul, parfumatul, spray-urile speciale pentru volumul si luciul blanitei si nu in ultimul rand prinderea accesoriilor de par. Nu toate animalele agreeaza baile, de aceea este necesara atentia unui specialist. Aceasta procedura cosmetica va ajuta cel mai bun prieten patruped sa perceapa spalarea ca pe o activitate placuta.

Taierea unghiilor

Ne taierea unghiilor poate afecta sanatatea animalutelor, unghiile se pot incolaci crescand in pernutele labutelor devenind extreme de dureroase, ducand pana la afectiuni de aplomb.

Curatarea si ingrijirea urechilor

Urechile necesita o ingrijire amanuntita macar o data la cateva saptamani. Cainii cu urechile care atarna dezvolta infectii, cu ar fi otita, mult mai des decat la cei cu urechile ridicate. Curatarea urechilor se efectuaza cu instrumente sterilizate in prealabil si cu solutii special destinate acestui serviciu. Starea de sanatate a companionului nostru este în stransa legatura cu îngrijirea si igiena, deoarece un animal curat si sanatos este fericit!Curatarea urechilor este o alta etapa importanta în îngrijirea camaradului nostru. Infectiile care apar la nivelul urechilor trebuie întotdeauna tratate de un specialist. Acestea pot fi extrem de dureroase și pot conduce la pierderea auzului. Frecventa curatarii difera în functie de rasa si varsta. Pentru evitarea infectiilor se recomanda curatarea urechilor în mod periodic, iar acest procedeu trebuie efectuat întotdeauna de catre un specialist.

Vidarea glandelor

In cazul in care glandele perianale nu sunt vidate la timp, secretiile se acumuleaza si se pot forma abcesele perianale, greu de tratat si foarte dureroase pentru caine. Astfel, pentru a preveni problemele, este necesara interventia unui specialist pentru vidarea „artificiala” a acestor glande.

Pet Paint

Vopsitul animalutelor a facut furori in America si mai ales in Japonia, unde micutele patrupede se mandresc cu cele mai spectaculoase modele. Vopsele colorante semipermanente, de cea mai buna calitate, concentrate si cu putere mare de acoperire.

Frizerie canina si felina mobila

Misiunea saloanelor este de a oferi servicii de cosmetica de calitate pentru a mentine animalele de companie sanatoase, curate si fericite.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Productie case pe roti

Fonduri europene nerambursabil

Productie case pe roti, la cheie, de la 12.000 de euro

Productia de case pe roti sunt o alternativa mai economica si mai rapida decat orice alt tip de constructie clasica. Un nou concept de petrecere a timpului liber in natura. La mare sau la munte, langa un rau sau o padure, oriunde visati sa va petreceti timpul liber.
Poate fi foarte simplu mutata in fiecare an sau mai des, in functie de dorinta dumneavoastra.
Nu aveti nevoie de autorizatie de constructie si nu platiti impozit pe casa de vacanta.

In vederea amplasarii nu aveti nevoie de autorizatie de constructie. Casele sunt mobile, au axe proprii si proţap pentru tractare, putand fi mutate cu usurinta in orice moment. Calarea se face relativ simplu, sasiul avand puncte de suport special prevazute. Montajul se poate face pe suporti de lemn, dale de beton sau orice alt fel de suport destul de rezistent. Casele mobile se pot racorda la utilitati, respectiv apa, canal, gaz si curent. Ele devin functionale exact ca si o constructie clasica, astfel incat nu veti duce lipsa de comfortul si facilitatile de care beneficiati într-o casa sau apartament. Casa este în totalitate functionala, avand apa rece, apa calda, sistem electric, incalzire in pardoseala sau cu soba cu lemne, ferestre termopan. La cerere casele pot fi dotate cu panouri solare. Conectarea la sursa de apa si la electricitate se face la fel ca la rulote.

Productie case pe roti

Productia de case pe roti de la 25m2 pana la 48m2. Fiecare dintre ele difera prin distribuirea încaperilor, numarul de dormitoare si locuri de dormit. Pentru constructie folosesc lemn de esenta moale – rasinoase – pentru ca remorcile sunt pentru categoria B pentru a fi trase de o masina normala care poate duce pana la max.3,5 t. Casele au 2,54 m latime, 4 m inaltime si intre 4 si 7 m lungime, in functie de model si de cerintele clientului. Folosesc si stejar, dar numai pentru parchet. Casa este practic un spatiu deschis avand numai baia separata. Intrarea se face in living, lat cat latimea casei. La un moment dat scara care permite accesul la mansarda, unde este dormitorul, ingusteaza spațiul.

Casele sunt construite pe un sasiu galvanizat total, dedicat acestui tip de constructii, fiind proiectat sa sustina pana la 6.5 tone. Casele au o izolatie dubla in pereti de 10cm pentru a se putea locui permanent in ea. In tavan avem standard 15cm izolatie si in podea 10cm izolatie. Casele sunt dotate cu jgheaburi din pvc, ferestre pvc cu geam termopan si ventilatii naturale si mecanice conform normativului european EN 670. 

Productie case pe roti

​In contextul actual al pietei imobiliare din Romania, cand preturile locuintelor de vanzare sunt piperate, iar ideea unui credit pe 30 de ani nu surade tuturor. Nu în ultimul rand, ofera mai multa intimitate proprietarilor, cat si mobilitate astfel ca, indiferent de unde va duce viata, puteti locui pentru totdeauna in casa visurilor dumneavoastra. De dimensiuni reduse, e drept.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Linie mobila productie pizza

Fonduri europene nerambursabile

Linie mobila productie pizza

Pizza are un apel universal, aproape toata lumea tanjeste dupa acest produs, indiferent de varsta. Produsul fabricat si oferit de linia mobila de productie pizza fiind un produs final, va fi realizat pe piata consumatorului si este orientat persoanelor de toate varstele. Pizza este unul dintre cele mai cunoscute feluri de mancare. Popularitatea acesteia nu poate fi detronata. În strainatate este deja cunoscut comertul ambulant cu fast food la rulota – asa numitele food trucks. Profitul poate fi destul de bun.

Linia mobila productie pizza acumuleza maximul de puncte: 100.

CAEN 5610 – Restaurante.

Această clasa include activitatea de asigurare a serviciilor de servire a mesei pentru clienti, fie ca sunt serviti stand la masa sau se servesc singuri dintr-un galantar cu produse, fie ca  mananca mesele preparate în incinta, ca le iau acasa sau ca le sunt livrate la domiciliu. Aceasta include prepararea şi servirea meselor pentru consumul imediat din autovehicule sau carucioare fara motor.  Aceasta clasa include activitati din:

-restaurante

-bufete expres

-restaurante fast-food

-pizzerii

-unitati de alimentaţie care servesc pentru acasa

-vanzatori ambulanti la tonete de inghetata

-carucioare mobile care  vand mancare

-prepararea hranei la standuri din piete

Aceasta clasa include de asemenea: activitati ale restaurantelor si barurilor conexe transportului, atunci cand sunt efectuate de unitati distincte, altele decat unităţile de transport.

Linie mobila productie pizza

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

BUCHAREST START UP CITY FINANTARI DE 50.000 EURO

BUCHAREST START UP CITY

BUCHAREST START UP CITY FINANTARI DE 50.000 EURO PENTRU AFACERILE NOI DIN BUCURESTI

BUCHAREST START UP CITY – Despre program

Bucharest Start Up City este un program de finantare dedicat start-up-urilor infiintate in anul 2019 din Municipiul Bucuresti, initiat de Primaria Capitalei in parteneriat cu Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania si vizeaza sustinerea a minimum 200 de firme cu o valoare maxima de 50.000 euro per start-up, reprezentand maximum 90% din valoarea proiectului.


Beneficiarii eligibili in cadrul programului:
√ Societatile infiintate in Bucuresti dupa 1 ianuarie 2019.
√ Nu au datorii la bugetul general consolidat si la bugetele locale.
√ Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judridica, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii. 
√ Nu exista legaturi de rudenie intre actionarii societatii solicitante si personalul implicat in mod direct in gestionarea programului ( Primaria Municipiului Bucuresti/ Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania).
√ Actionarii/ Actionarul societatii trebuie sa nu fi avut calitatea de actionar sau asociat intr-o alta societatate avand acelasi cod CAEN autorizat, ca cel pentru care se solicita finantare.

BUCHAREST START UP CITY – Conditii de eligibilitate:

√ Se creeaza cel putin 1 loc de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata dupa aprobarea proiectului. Acesta trebuie mentinut minim 1 an dupa finalizarea perioadei de implementare a proiectului.
√ Atat sediul social al firmei aplicante, cat si locatia implementarii proiectului trebuie sa se afle in Municipiul Bucuresti. 

√ Codul CAEN pentru care se solicita finantarea sa se regaseasca in lista codurilor CAEN eligibile.
√ Toate bunurile achizitionate trebuie sa fie noi ( cu exceptia spatiilor de lucru).
√ Cofinantarea beneficiarului de minim 20% din valoarea totala a proiectului.
√ Realizarea investitiilor de minim 50% din valoarea proiectul in echipamente tehnologice.

BUCHAREST START UP CITY – Cheltuielile ce se pot realiza in cadrul programului:

√ Echipamente tehnologice ,inclusiv echipamente IT, sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, sisteme audio-video. ( Sunt excluse jocurile de noroc mecanice, electrice si electronice, mesele de billiard, automatele musicale).
√ Spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert, spatii de lucru mobile, corturi pentru evenimente, baloane presostatice. Pentru spatiile de lucru este necesar un raport al unui evaluator ANEVAR si trebuie sa aiba destinatie comerciala in Cartea Funciara, exceptand spatiile de lucru mobile, corturile pentru evenimnte sau baloanele presostatice.
√ Mijloace de transport: autoturisme electrice, biciclete electrice etc. in limita a 1 autoturism per beneficiar- valoare eligibila maxima 40.000 lei.
√ Mobilier, aparatura birotica si sisteme de protective a valorilor umane si materiale.
√ Echipamente si sisteme pentru obtinerea unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie.
√ Echipamente de incalzire sau climatizare.
√ Salarii si chirii.
√ Utilitati- energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet.
√ Servicii de contabilitate.
√ Pagina web pentru prezentarea si promovarea activitatii solicitantului, fara hosting. Valoarea maxima eligibila este de 6000 lei si poate fi decontat in situatia in care beneficiarul nu detine un alt site.
√ Brevete de inventie, francize, etichetare ecologica.
√ Activitate obligatorie: cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale desfasurate in Romania sau in alta tara membra a Uniunii Europene pentru asociatul/ actionarul/ administratorul/ angajatii societatii- valoare eligibila 1000 lei.
√ Taxa pe valoarea adaugata ( TVA) pentru aplicantii neplatitori de TVA.
√ Consultanta pentru intocmirea documentatiei in cadrul programului si implementarea proiectului- valoare eligibila 8000 lei.
√ Programe software necesare desfasurarii activitatii in limita a 80.000 lei.
√ Cheltuieli financiare aferente creditelor bancare- daca se utilizeaza aceasta varianta pentru implementarea proiectului.
√ Placuta informativa cu privire la program, ce va fi expusa in exteriorul spatiului de implementare al proiectului.

BUCHAREST START UP CITY – Evaluarea planurilor de afaceri se va realiza in 3 etape:

  1. Faza A- evaluarea eligibilitatii si verificarea administrativa a planului depus. Se vor verifica documentele justificative incarcate impreuna cu proiectul si indeplinirea eligibilitatii solicitantilor.
  2. Faza B- evaluarea tehnico-financiara – max 100 pct. Evaluarea se va face in ordinea numarului de inregistrare in program pentru proiectele admise dupa faza A.
Nr. crt.Criteriu de evaluarePunctaj maxim
1Calitatea planului de afaceri40
1.1Descrierea produselor/ serviciilor/ lucrarilor5
1.2Analiza pietei si strategia de marketing10
1.3Strategia afacerii10
1.4Planul de finantare (cashflow / buget)5
1.5Impactul social asupra comunitatii din Municipiul Bucuresti5
2Cofinantare suplimentara20
2.1Beneficiarul contribuie cu min. 20% din valoarea totala a proiectului20
2.2Beneficiarul contribuie cu un procent intre 10% si 20%Direct proportional
2.3Beneficiarul contribuie cu min. 10% din valoarea totala a proiectului0
3Domeniul de activitate20
3.1Industrii creative20
3.2Productie / Servicii10
3.3Comert0
4Investitia in echipamante20
4.1Bugetul prevede investitii de min. 50% din valoarea totala a proiectului in echipamente tehnologice20
4.2Bugetul prevede investitii de sub. 50% din valoarea totala a proiectului in echipamente tehnologice0
TOTAL PUNCTAJ FAZA B100

La punctaje egale, departajarea se va realiza in functie de urmatoarele criterii:

  • Nivelul contributiei financiare asumate de solicitant
  • Calitatea planului de afaceri
  • Punctajul obtinut la evaluarea impactului asupra comunitatii
  • Data si ora inscrierii in program
  1. Faza C- interviu pentru primele 250 de proiecte din clasamentul rezultat in urma parcurgerii fazei B. La interviu vor paticipa reprezentantii proiectului, fiecare aplicant realizand o prezentare asupra planului de afaceri si asupra motivatiei personale cu privire la afacerea propusa pe parcursul a maximum 10 minute. Neparticiparea la aceasa etapa este eliminatorie.
Nr. crt.Criteriu de evaluarePunctaj maxim
1Prezentarea planului de afaceri (inclusiv nivelul de cunoastere al domeniului de activitate vizat de planul afaceri)
10
2Calitatea raspunsurilor oferite catre membrii juriului
10
3Strategia afacerii
10
TOTAL PUNCTAJ FAZA C30

BUCHAREST START UP CITY – Nu sunt eligibile urmatoarele activitati:
√ Productia sau comercializarea de armament, munitii, explozibili, tutun, alcool, plante, substante si preparate stupefiante si psihotrope.
√ Productia sau comercializarea de produse energetice ( combustibili).
√ Activitati de pescuit si acvacultura.
√ Activitati legate de productia agricola, prelucrarea si comercializarea produselor agricole.
√ Activitatile legate de export.
√ Activitatile legate de sectorul carbonifer.
√ Achizitia vehiculelor de transport rutier de marfa pentru societatile care au ca obiect de activitate prestarea de servicii de transport rutier de marfa in contul tertilor sau contra cost.
√ Cheltuielile pentru transport, ambalare, punere in functiune si instruirea personalului pentru utilizarea echipamentelor nu sunt eligibile.
√ Nu se acorda finantare pentru bunuri achizitionate in sistem de leasing sau second-hand.

Documente necesare pentru proiectul BUCHAREST START UP CITY

√ Copie CUI – cu mentiunea conform cu originalul.
√ Copie CI asociat – cu mentiunea conform cu originalul.
√ Copie diploma de studii asociat.
√ Certificat constatator furnizare informatii extinse START-UP CITY – se obtine de la Registrul Comertului sau online de pe portal ONRC.
√ Ofertele de pret pentru toate bunurile pe care doriti sa le achizitionati prin proiect, recomandat este sa fie in lei – ofertele de pret trebuie sa fie semnate si stampilate de catre furnizor si sa contina urmatoarele informatii: produsul, caracteristici tehnice, pret. Este important sa se mentioneze servicii de montaj, transport, instructaj, etc, deoarece nu sunt eligibile.
√ CV-ul persoanei care va raspunde de implementarea proiectului – de regula este asociatul sau administratorul societatii.

Implementarea proiectului se realizeaza respectand urmatoarele criterii:

√ Implementarea proiectului presupune identificarea unui spatiu, realizarea achizitiilor, angajarea personalului asumat, realizarea tuturor cheltuielilor prevazute in planul de afaceri.
√ Implementarea se realizeaza in maxim 1 an de la semnarea acordului de finantare, dar nu mai tarziu de 30 septembrie 2020.
√ Acordul de finantare se semneaza pe o perioada de 4 ani: 1 an implementarea proiectului + 3 ani monitorizarea acestuia.
√ Pentru toate platile realizate in cadrul proiectului se vor prezenta dovezile respectarii procedurii de achizitie.

Calendarul aproximativ al programului:

√ 14 martie 2019 – 25 aprilie 2019: documentatia proiectului se afla in dezbatere publica.
√ 29 aprilie 2019 – 3 mai 2019: publicare procedura finala in Monitorul Oficial.
√ 10 mai 2019 – 10 iunie 2019: perioada depunere proiecte.
√ 10 iunie 2019- 14 iunie 2019: publicarea numerelor atribuite proiectelor in functie de punctaj si evaluarea fazei A.
√ 30 septembrie 2019- termen maxim de semnare a acordurilor de finantare.

BUCHAREST START UP CITY

START UP NATION – 200.000 lei pentru afacerea ta in 2019!

START UP NATION

START UP NATION 2019 – Despre program

Obiectivul programului Start Up Nation este de a stimula dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii si de a imbunatati perfomantele economice ale acestora, cu prioritate in zonele geografice mai putin dezvoltate economic. Start Up Nation este un program cu finantare nerambursabila 100% ce poate fi implementat atat in mediul rural, cat si in mediul urban. Prin intermediul acestui program 10.000 de societati  vor primi finantare nerambursabila de pana la 200.000 de lei pentru a demara noi afaceri in activitatile de productie, IT, Industrii Creative sau Servicii.

Beneficiari eligibili in cadrul programului:

√ Societatea este considerata intreprindere autonoma, legata, partenera sau intreprindere unica.

√ Asociatii sau actionarii care detin mai multe societati nu pot aplica in cadrul prezentului program decat cu o singura societate.

√ Societatile sunt infiintate de catre persoane fizice dupa data de 30 ianuarie 2017.

√ Nu au datorii la bugetul general consolidat si la bugetele locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru, la data semnarii acordului de finantare; Solicitantii care au datorii esalonate, nu sunt eligibili pentru a accesa Programul.

√  Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii.

√ Este infiintata de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-un alt IMM care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata pentru care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere.

“start

START UP NATION 2019 – Conditii de eligibilitate:

√  Se creeaza cel putin 2 locuri de munca cu norma intreaga, destinate persoanelor defavorizate/ somerilor/ absolventilor.

√ Codul CAEN pentru care solicita finantare sa fie eligibil in cadrul Programului (Anexa 13).

√  Societatile infiintate dupa 30.01.2017 ai caror actionari sa nu mai fi detinut actiuni in alte societati cu acelasi domeniu de activitate in ultimii 2 ani.

√  Societatile ai caror actionari majoritari NU au mai obtinut finantari nerambursabile de minimis de mai mult de 200.000 de euro in cadrul altor societati detinute, in ultimii 3 ani.

√  Actionarii nu au mai avut calitatea de administrator sau asociat unic, intr-o societate comerciala care a fost declarata in insolventa sau faliment.

START UP NATION – Cheltuielile ce se pot realiza in cadrul programului:

√  Echipamente tehnologice, masini, utilaje, electrostivuitoare, motostivuitoare si instalatii de lucru-inclusiv software-ul aferent, necesare desfasurarii activitatilor pentru care a solicitat finantare, cu exceptia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale.

√  Achizitionarea de spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert (cladiri, hale de productie, spatii amenajate pentru activitati de prestari servicii, productie si comert, inclusiv din elemente prefabricate). Valoarea activului achizitionat in cazul programului se va face pe baza unei evaluari al unui expert evaluator ANEVAR cu exceptia spatiilor din elemente prefabricate.

√  Aparate si instalatii de masura, control, reglare, cititoare pentru cod de bare, cantare electronice cu/fara printer pentru etichetare, aparate de marcat electronice fiscale.

√  Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, rulote cu sau fara motor pentru comert stradal si autoutilitare, exceptand vehiculele de transport rutier de marfuri in contul tertilor sau contra cost, solicitate de intreprinderile care efectueaza transport rutier de marfuri in numele tertilor sau contra cost.

Pentru activitatile de rent a car, scoli de soferi, taxi nu este limitata valoarea maxima si numarul de autoturisme achizitionate.

√  Echipamente IT (PC, format din: unitate centrala, server, monitor, imprimanta /copiator /multifunctionala, inclusiv sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, sisteme audio-video,etc.).

√ Mobilier, aparatura birotica si sisteme de protective a valorilor umane si materiale.

√ Achizitionarea de instalatii/echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare.

√ Achizitionarea de instalatii de incalzire sau climatizare aferente spatiului de desfasurare a activitatii de comert, productie sau servicii.

√ Salariile, utilitatile si cheltuielile aferente chiriilor pentru spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert.

√ Realizarea unei pagini web pentru prezentarea si promovarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor in limita maxima a 4000.

√ Taxa pe valoarea adaugata (TVA) nedeductibila pentru aplicantii neplatitori de TVA.

√ Consultanta pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul prezentului program si implementarea proiectului in limita maxima a 8000 lei.

START UP NATION – Domenii de activitate eligibile

Activitatile economice pentru care se poate solicita finantarea nerambursabila de 200.000 lei sunt: productie, industrii creative, servicii si comert.

“start

Documente Necesare pentru proiectul START UP NATION 2019

√  Copie CUI – cu mentiunea conform cu originalul

√  Copie CI asociat – cu mentiunea conform cu originalul

√  Copie diploma de studii asociat

√  Certificat constatator furnizare informatii extinse START-UP NATION – se obtine de la Registrul Comertului sau online de pe portal ONRC

√  Ofertele de pret pentru toate bunurile pe care doriti sa le achizitionati prin proiect, recomandat este sa fie in lei –  oferte de pret trebuie sa fie semnate si stampilate de catre furnizor si sa contina urmatoarele informatii: produsul, caracteristici tehnice, pret. Este important sa se mentioneze servicii de montaj, transport, instructaj, etc, deoarece nu sunt eligibile.

√  CV-ul persoanei care va raspunde de implementarea proiectului – de regula este asociatul sau administratorul societatii.

Modalitati de Implementare START UP NATION 2019

Programul de finantare ofera posibilitatea a 3 mecanisme de implementare astfel:

√   Cerere de plata (doar pentru achizitia de bunuri): furnizorii de echipamente livreaza si instaleaza/ pun in functiune la adresa de implementare  echipamentele prevazute in proiect, urmand ca dupa depunerea documentelor in cadrul ministerului, un reprezentant al acestuia sa faca deplasarea in teren pentru a atesta achizitiile. Ulterior acestei etape, intr-un termen de 45 de zile, ministerul va efectua platile in contul furnizorului/furnizorilor  sumele cheltuite.

√   Cerere de decont: intreprinzatorul realizeaza cheltuielile din banii proprii si apoi depune una sau mai multe cereri de rambursare prin care isi recupereaza banii investiti de la minister, dupa ce un reprezentant al acestuia efectueaza deplasarea in teren pentru a atesta achizitiile.

√  Credit punte: Banca Transilvania, CEC Bank si BCR  vor acorda credite punte pentru finantarea investitiilor prevazute in proiect, achitand integral atat furnizorii, cat si celelalte investitii bugetate prin planul de afaceri (chirii, salarii, etc), urmand ca apoi sa isi recupereze banii creditati de la minister, dupa ce un reprezentant al acestuia efectueaza deplasarea in teren pentru a atesta achizitiile

O noutate in acest an, este legata de modalitatile de implementare a proiectului, respectiv introducerea posibilitatii de a solicita un avans de 30 % din valoarea proiectului. Cererea pentru avans se poate depune doar in primele 5 luni dupa semnarea acordului de finantare.  Celelalte variante raman valabile- creditul punte, achizitiile din fonduri proprii sau plata la termen a furnizorilor.

START UP NATION – 200000 lei Pentru Afacerea Ta in 2019!

“start

POR 2.2. – fonduri de pana la 5.000.000 euro

POR 2.2
POR 2.2

POR 2.2. – fonduri de pana la 5.000.000 euro

POR 2.2 – Despre program

Prin Programul Operational Regional (POR 2.2.) 2014-2020 societatile care isi desfasoara activitatea in mediul urban, pot obtine finantarea nerambursabila de pana la 5.000.000 euro. Procentul de finantare nerambursabila poate ajunge pana la 70% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile. Valoarea finantarii acordate este de minimum 300.000 euro si maximum 5.000.000 euro.

POR 2.2. 2014–2020 isi propune ca obiectiv general cresterea competitivitatii economice si imbunatatirea conditiilor de viata ale comunitatilor locale si regionale, prin sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri, infrastructurii si serviciilor, pentru dezvoltarea durabila a regiunilor, astfel incat acestea sa isi poata gestiona in mod eficient resursele si sa isi valorifice potentialul de inovare si de asimilare a progresului tehnologic.

POR 2.2

POR 2.2. – Criterii de eligibilitate in cadrul programului:

√ IMM-uri care realizeaza investitii cu un numar mediu de angajati: 3-249.

√ Societatea va inregistra profit din exploatare in anul 2018.

√ Societatea a fost infiintata inainte de 03.01.2018.

√ Investitii in toate regiunile cu exceptia Bucuresti-Ilfov, ITI Delta Dunarii.

Regiunile si judetele eligibile sunt:

√ Regiunea Nord-Vest – Bihor, Bistrita-Nasaud, Cluj, Maramures, Satu-Mare si Salaj (excluderea acestei regiuni in ghidul consultativ este o greseala si Autoritatea de Management a confirmat relansarea liniei de finantare si in acesta regiune).

√ Regiunea Nord-Est – Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava si Vaslui.

√ Regiunea Sud-Est – Braila, Buzau, Constanta, Galati, Tulcea si Vrancea.

√ Regiunea Sud Muntenia – Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman.

√ Regiunea Sud-Vest Oltenia – Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea.

√ Regiunea Vest – Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis.

√ Regiunea Centru – Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.

POR 2.2. – Cheltuieli eligibile ce se pot realiza in cadrul programului:

√ Construirea, extinderea sau modernizarea spatiilor de productie sau servicii.

√ Achizitionarea de echipamente tehnologice / utilaje / echipamente informatice / mobilier.

√ Achizitionarea de instalatii / echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile / alternative de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare, in limita a 15% din valoarea eligibila a proiectului.

√ Activitatile de implementare si certificare a sistemelor de management a calitatii ISO.

√ Licente / software.

√ Consultanta / proiectare.

POR 2.2. – Activitati eligibile:

Activitatile eligibile pentru programul POR 2.2 sunt: industria textila, prelucrare lemn, prelucrare hartie si carton, industria tipografica, fabricarea produselor farmaceutice, fabricarea ambalajelor, industria metalurgica, fabricarea cimentului si produselor din beton, fabricarea motoarelor, fabricarea echipamentelor electrice, fabricarea utilajelor, fabricarea de mobila, reciclare, lucrari de constructii, turism, IT si telecomunicatii, architectura si inginerie, activitati medicale si stomatologice, activitati sportive si recreative.

Programul Operational Regional POR 2.2. Finantare 1 – 5 Milioane EURO

Viziunea strategica privind nevoile de dezvoltare carora trebuie sa le raspunda POR 2014-2020 are la baza analiza situatiei economice si sociale a regiunilor Romaniei (in Strategia Nationala pentru Dezvoltare Regionala 2014-2020), care a dus la identificarea principalelor probleme:

√ Cercetare-dezvoltare si inovare: transfer limitat al rezultatelor cercetarii in piata si nivel scazut de asimilare a inovarii in firme,

√ IMM: sector al IMM-urilor insuficient dezvoltat, cu impact negativ asupra competitivitatii economiilor regionale. Principalele puncte slabe ale sectorului IMM-urilor, in documentele de programare strategica nationala, sunt:

  • gradul redus de cultura antreprenoriala – reflectat prin densitatea relativ scazuta a afacerilor in toate regiunile,
  • rezilienta scazuta a noilor afaceri – 2/3 dintre intreprinderile noi dispar de pe piata in primul an de viata.

√ Eficienta energetica: consumuri energetice nesustenabile si potential de economisire ridicat in infrastructurile publice, inclusiv cladiri publice si cladiri rezidentiale.

√ Mediu: nivel de poluare ridicat in zonele urbane.

√ Dezvoltare urbana: zone urbane degradate, vacante sau neutilizate corespunzator in orasele din Romania.

√ Resurse de patrimoniu: resurse valoroase de patrimoniu cultural slab valorificate.

√ Turism: potential turistic valoros, echilibrat distribuit teritorial – alternativa pentru revigorarea zonelor mai putin dezvoltate/izolate.

√ Infrastructura rutiera : gradul scazut de accesibilitate al anumitor zone ale tarii, care are drept consecinta o atractivitate scazuta si investitii extrem de reduse.

√ Infrastructura sociala si pentru educatie: infrastructurile educationale, de sanatate si de servicii sociale subdimensionate impiedica incluziunea sociala si dezvoltarea capitalului uman.

√ Cadastru: nivel scazut al inregistrarilor cadastrale, care afecteaza implementarea politicilor privind dezvoltarea socio-economica a comunitatilor locale.

√ Capacitate administrativa: nevoia intaririi capacitatii administrative a Autoritatii de Management a POR, a Organismelor de Implementare a POR si a beneficiarilor, pentru o buna implementare a POR.

POR 2.1.A – 200.000 euro pentru microintreprinderi din mediul urban

POR-2.1.A

POR 2.1.A – 200.000 euro pentru microintreprinderi din mediul urban

5. POR 2.1.A – Despre program

POR 2.2

Societatile Comerciale din mediul urban pot beneficia de finantare nerambursabila de pana la 200.000 euro pentru investitii in cadrul societatii. Procentul de finantare nerambursabila este de 90% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Obiectivul specific al submasurii POR 2.1.A  il reprezinta consolidarea pozitiei pe piata a intreprinderilor mici si mijlocii, iar actiunile sprijinite in cadrul acestui program includ construirea, modernizarea, extinderea spatiului de productie/ prestare servicii si dotarea cu active corporale, necorporale, inclusiv instrumente de comercializare on-line.

Solicitantii eligibili in cadrul acestui apel de proiecte sunt societatile ce se incadreaza in categoria de microintreprinderii. Contributia programului la finantarea unei investitii este de maximum 90% din valoarea eligibila a investitiei, in limita a 200.000 euro.

POR 2.1. A – Conditii de eligibilitate in cadrul programului:

√ Solicitantul este societate comerciala sau societate cooperativa care se incadreaza in categoria microintreprinderilor.

√ Domeniul de activitate in care se realizeaza investitia se regaseste in lista codurilor CAEN eligibile ( pentru un punctaj de 16 pct codul caen este cuprins intr-una din diviziunile 13, 14, 15, 16, 26, 29, 31, iar pentru un punctaj de 12 pct, in diviziunile 17, 20, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 30, 32, 33, 58, 59, 63, 71, 73, 74, 91).

√ Solicitantul a desfasurat activitate fara intrerupere pe o perioada corespunzatoare a cel putin unui an fiscal integral si a inregistrat profit din exploatare in anul fiscal anterior depunerii cererii de finantare.

√ Solicitantul a inregistrat un numar mediu de salariati de cel putin 1 in anul fiscal anterior depunerii cererii de finantare, SAU solicitantul are cel putin un angajat cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata, la data depunerii cererii de finantare.

√ Solicitantul si reprezentantul sau legal nu se incadreaza in situatiile de excludere.

√ Locul de implementare a proiectului este situata in mediul urban, in regiunea de dezvoltare eligibila in care a fost depusa cererea de finantare.

√ Nu sunt eligibile investitiile localizate in teritoriul acoperit de Bucuresti-Ilfov, ITI Delta Dunarii.

√ Solicitantul sa aiba capacitatea financiara de a asigura contributia proprie de minim 10% din valoarea eligibila a proiectului(minim 20% pentru punctaj maxim).

√ Investitiile care vizeaza clasa CAEN 8690 – „Alte activitati referitoare la sanatatea umana” sunt eligibile doar daca sunt implementate intr-o statiune balneoclimaterica.

√ Societatea sa detina sediul social intr-una din regiunile Nord Est, Sud Est, Sud Vest Oltenia, Vest si Centru.

Regiunile si judetele eligibile sunt:

√ Regiunea Nord-Est – Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava si Vaslui.

√ Regiunea Sud-Est – Braila, Buzau, Constanta, Galati, Tulcea si Vrancea.

√ Regiunea Sud-Vest Oltenia – Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea.

√ Regiunea Vest – Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis.

√ Regiunea Centru – Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.

POR 2.1.A – Cheltuieli Eligibile ale Programului

√ Lucrari de construire / extindere / modernizare a spatiilor de productie / prestare de servicii, inclusiv a utilitatilor generale aferente.

√ Achizitionarea de echipamente tehnologice, utilaje, instalatii de lucru, mobilier, echipamente informatice, birotica, de natura mijloacelor fixe.

√ Achizitionarea de instalatii / echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile / alternative de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare, in limita a 15% din valoarea eligibila a proiectului.

√ Investitii in active necorporale: brevete, licente, marci comerciale, programe informatice, alte drepturi si active similare.

√ Investitii in realizarea de instrumente de comercializare on-line a serviciilor/ produselor proprii ale solicitantului. Aceste instrumente au ca scop crearea unui magazin virtual (e-shop) in care sunt implementate diferite functionalitati specifice comertului electronic: publicarea cataloagelor de articole, preturi si stocuri, preluarea comenzilor, instrumente de plata electronica.

√ Activitati de achizitie a serviciilor de auditare intermediara/finala, financiara si tehnica.

√ Activitati specifice managementului de proiect, inclusiv activitatea echipei interne de proiect.

√ Activitati aferente accesului la baze de date si la biblioteci de specialitate.

POR 2.1.A – Valoarea finantarii nerambursabile

Valoare eligibila a proiectului trebuie sa fie cuprinsa intre minimum 25.000 euro si maximum 200.000 euro, echivalent in lei la cursul de schimb InforEuro, valabil la depunerea cererii de finantare.

Contributia programului la finantarea unei investitii este de maximum 90% din valoarea eligibila a investitiei, in limita plafonului de minimis. Contributia solicitantului la finantarea investitiei trebuie sa fie de minimum 10% din valoarea eligibila a investitiei. Valoarea eligibila a investitiei reprezinta suma cheltuielilor eligibile incluse in proiect.

POR 2.1. A – Angajamentele beneficiarului

√ Prin proiectul de investitii micro-intreprinderea va lansa produse / servicii noi pe piata sau semnificativ imbunatatit in privinta caracteristicilor sau modului sau de folosire.

√ O contributie proprie suplimentara de pana la 10%: fiecare procent in plus peste contributia proprie minima de 10% aduce cate un  punct suplimentar (max. 10 puncte – sanse maxime cu o contributie proprie de 20%).

√ Contributia proprie trebuie justificata cu un extras de cont bancar / linie de credit / contract de credit numai dupa aprobarea proiectului, inainte de semnarea contractului de finantare.

√ Crearea de locuri de munca (minim 1, pentru punctaj maxim 5). Locurile de munca create plus cele existente trebuie mentinute pe o perioada de 3 ani de la finalizarea investitiei.

√ Valoarea finantarii nerambursabile solicitata sa fie maxim dublu fata de cifra de afaceri realizata in anul fiscal anterior accesarii finantarii.

SOLICITA IFORMATII DESPRE PROGRAMUL POR 2.1.A

4. POR 2.1.A – Cheltuieli Eligibile ale Programului

√ Lucrari de construire / extindere / modernizare a spatiilor de productie / prestare de servicii, inclusiv a utilitatilor generale aferente.

√ Achizitionarea de echipamente tehnologice, utilaje, instalatii de lucru, mobilier, echipamente informatice, birotica, de natura mijloacelor fixe.

√ Achizitionarea de instalatii / echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile / alternative de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare, in limita a 15% din valoarea eligibila a proiectului.

√ Investitii in active necorporale: brevete, licente, marci comerciale, programe informatice, alte drepturi si active similare.

√ Investitii in realizarea de instrumente de comercializare on-line a serviciilor/ produselor proprii ale solicitantului. Aceste instrumente au ca scop crearea unui magazin virtual (e-shop) in care sunt implementate diferite functionalitati specifice comertului electronic: publicarea cataloagelor de articole, preturi si stocuri, preluarea comenzilor, instrumente de plata electronica.

√ Activitati de achizitie a serviciilor de auditare intermediara/finala, financiara si tehnica.

√ Activitati specifice managementului de proiect, inclusiv activitatea echipei interne de proiect.

√ Activitati aferente accesului la baze de date si la biblioteci de specialitate.

3. POR 2.1.A – Valoarea finantarii nerambursabile

Valoare eligibila a proiectului trebuie sa fie cuprinsa intre minimum 25.000 euro si maximum 200.000 euro, echivalent in lei la cursul de schimb InforEuro, valabil la depunerea cererii de finantare.

Contributia programului la finantarea unei investitii este de maximum 90% din valoarea eligibila a investitiei, in limita plafonului de minimis. Contributia solicitantului la finantarea investitiei trebuie sa fie de minimum 10% din valoarea eligibila a investitiei. Valoarea eligibila a investitiei reprezinta suma cheltuielilor eligibile incluse in proiect.

2. POR 2.1. A – Angajamentele beneficiarului

√ Prin proiectul de investitii micro-intreprinderea va lansa produse / servicii noi pe piata sau semnificativ imbunatatit in privinta caracteristicilor sau modului sau de folosire.

√ O contributie proprie suplimentara de pana la 10%: fiecare procent in plus peste contributia proprie minima de 10% aduce cate un  punct suplimentar (max. 10 puncte – sanse maxime cu o contributie proprie de 20%).

√ Contributia proprie trebuie justificata cu un extras de cont bancar / linie de credit / contract de credit numai dupa aprobarea proiectului, inainte de semnarea contractului de finantare.

√ Crearea de locuri de munca (minim 1, pentru punctaj maxim 5). Locurile de munca create plus cele existente trebuie mentinute pe o perioada de 3 ani de la finalizarea investitiei.

√ Valoarea finantarii nerambursabile solicitata sa fie maxim dublu fata de cifra de afaceri realizata in anul fiscal anterior accesarii finantarii.

1. POR 2.1. A

Masina de confectionat pahare si recipienti din carton

pahare si recipienti din carton

Obiectele din plastic de unica folosinta, interzise in UE din 2021: De la tacamuri si farfurii, la betisoarele pentru urechi

Obiectele din plastic de unica folosinta, interzise in UE din 2021: De la tacamuri si farfurii, la betisoarele pentru urechi

Masina este proiectata pentru executia de  pahare si recipienti din carton laminat cu PE pe ambele fete.  Pentru a suda in generatoare recipientul din hartie acoperita pe ambele fete cu PE, masina este dotata cu dispozitiv de sudura ultrasonic. Masina poate suda si numai pe o parte dar daca se va suda numai pe o parte se recomanda un incalzitor suplimentar pentru aceasta operatiune.

Masina de confectionat pahare si recipienti din carton


SPECIFICATII
Micro-control traductor,
Control automat adaptat optic pentru no contact switch,
Alimentare automata cu semifabricat,
Alimentare  automata cu elemente de fund a paharului. 
Bordurare automata
Contor automat
Sudura corp pahar ultrasonic, 
Sudura la partea inferioara cu aer cald, 
Complet automat, 
Schimbare usoara a matritelor (necesita pahare/cupe) cu aceeasi dimensiune a partii
inferioare si acelasi con) 
Usor de exploatat, 

Masina de confectionat pahare si recipienti din carton

Paharele cu acoperire dubla cu PE se utilizeaza pentru bauturi calde si reci sau refrigerate
Principiul de lucru:

  • Cartonul se poate tipari dupa care se va stanta pentru a confectiona corpul recipientului.
  • Masina va forma si suda  corpul paharului in matrita . 
  • Fundul paharului se va forma din carton in rola prin stantare pe masina si se va fixa in
    matrita automat. 
  • Preincalzire fund pahar,roluire fund pahar sip arte superioara.
  • Sudura parte inferioara si corp. 
  • Bordurare parte inferioara. 
  • Livrare pahare si scoatere din matrita. Colectare si numarare automata.

CONFIGURARE STANDARD:
Set complet de forme.
Un set de matrite.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Productie ambalaje pentru oua din hartie reciclabila

Productie ambalaje pentru oua

Productie ambalaje pentru oua (cofraje)

Productie de ambalaje din fibra modelata pe baza de celuloza – ambalaje pentru oua. Romania isi vinde produsele in toate tarile din Balcani, precum si in multe tari europene.  Deseurile din ambalaje continua sa reprezinte o mare parte a deseurilor din depozitele din intreaga lume. Unele materiale, cum ar fi plasticul, sticla, hartia / cartonul si metalele utilizate pentru ambalarea produselor provoca poluarea mediului.

Obiectele din plastic de unica folosinta, interzise in UE din 2021: De la tacamuri si farfurii, la betisoarele pentru urechi

Urmatoarele produse vor fi interzise în UE din 2021:

  • Tacamuri din plastic de unica folosinta (furculițe, cuțite, linguri, betisoare)
  • Farfurii din plastic de unica folosinta
  • Paie din plastic
  • Betisoare de urechi din plastic
  • Betisoare din plastic pentru baloane
  • Produse și recipiente pentru alimente din material plastic oxodegradabil și recipiente pentru băuturi fabricate din polistiren expandat

Pentru a salva planeta, trebuie sa folosim pe cat posibil materiale reciclabile si biodegradabile in productia de ambalaje. Alternativa la produsele din hartie modelata sunt ambalajele pe baza de petrol, acestea nefiind insa reciclabile si avand un timp de degradare naturala de cel putin 1000 de ani.

Productie ambalaje pentru oua (cofraje)

Cofrajele de oua natur sunt realizate din hartie reciclabila, cu tehnologie moderna. Se utilizeaza pentru ambalarea si transportul în conditii de siguranta a oualor. Avand în vedere formele ondulate, cofrajele din carton sunt si un bun izolator fonic, dispersand undele acustice.

Ambalarea oualor proaspete se face în cofraje (cate 30 bucati/cofrag), asezate în pozitie verticala cu varful în jos, pentru evitarea fixarii galbenusului pe coaja în urma slabirii sau ruperii salazelor. Ouale foarte proaspete se livrează numai preambalate în cutii de carton tip cofraj, în numar de 6-12 bucati.

Cofrajele si caserolele de oua pe baza de celuloza ofera cea mai buna protectie pentru oua pe intregul lant de aprovizionare. Fibra modelata este suficient de usoara si de rezistenta astfel incat sa previna spargerea oualor pe parcursul transportului si al depozitarii. Acesta previne deteriorarea oualor provocata de impact, vibratii si socuri. Produsele de ambalare pe baza de celuloza impiedica producerea condensului oualor prin intermediul capacitatii de absorbtie a cofrajelor de oua din fibra turnata. Fibra turnata previne aparitia mirosurilor si men?ine gustul bun al oualor.

Cofrajele de oua pot fi produse in diferite culori, cu scopul de a atrage clientii care se plimba printre rafturile aglomerate ale supermarketurilor.

Fiind un produs de ambalaj pe baza de celuloza, principalele avantaje ale fibrei modelate sunt urmatoarele:  

  • Produs ce foloseste 100% materie prima reciclabila.
  • Usor de reprocesat si folosit, fara a polua mediul înconjurator.
  • Produsele sunt biodegradabile. Odata folosite, ele pot fi reduse la componentele de baza si reintegrate in natura.
  • Fibra modelata pentru aplicatii industriale; aceste produse pot economisi pana la 75% din spatiu in comparatie cu produsele din polistiren. Prin urmare, costurile de transport si depozitare sunt reduse.
  • Nu sunt necesare operatiuni suplimentare precum plierea si astfel sunt reduse cheltuielile cu mana de lucru.
  • Ofera protectie sigura produselor dumneavoastra pe parcursul transportului si depozitarii, prevenind deterioarea acestora la impact, vibratii sau soc. In acelasi timp, ele ofera o protectie mai buna a produselor in comparatie cu solutiile de ambalaj EPS, avand proprietati avansate de prindere, rezistenta la socuri si elasticitate.
  • Datorita fibrei de hartie, ele absorb umididatea pana la un anumit nivel, prevenind condensul produselor ambalate.
  • Pot absorbi mirosurile.
  • Prezinta o toleranta mai mare in privinta marimii si pot fi concepute pentru multiple aplicatii drept ambalaj de protectie.
  • Mai usor de deschis, de inchis si depozitat in comparatie cu alte produse de ambalaj din PVC si polistiren.
  • Nu comporta risc de electricitate statica.
  • Spre deosebire de alte produse din PVC si polistiren, nu se deformeaza la temperaturi ridicate iar durabilitatea nu le este afectata.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Productie paie din hartie biodegradabila

PAIE-BIODEGRADABILE

IMPACTUL PAIELOR DE HARTIE ASUPRA MEDIULUI INCONJURATOR

Eurodeputatii au aprobat miercuri interzicerea din 2021 a produselor din plastic de unica folosinta precum farfurii, tacamuri sau paie.

Parlamentul a votat cu 560 de voturi pentru, 35 impotriva si 28 de abtineri acordul convenit cu ministrii UE, se arata intr-un comunicat al servicului de presa al PE.

Urmatoarele produse vor fi interzise in UE din 2021:

– Tacamuri din plastic de unica folosinta (furculite, cutite, linguri, betisoare)
– Farfurii din plastic de unica folosinta
– Paie din plastic
– Betisoare de urechi din plastic
– Betisoare din plastic pentru baloane
– Produse si recipiente pentru alimente din material plastic oxodegradabil si recipiente pentru bauturi fabricate din polistiren expandat

De asemenea, statele membre vor trebui sa atinga un obiectiv de colectare de 90% pentru sticle din plastic pana in 2029 si un obiectiv de 25% de continut reciclat pentru sticlele de plastic pana cel tarziu 2025, ce va creste pana la 30% in 2030.

Mai mult, textul consolideaza principiul „poluatorul plateste”, mai ales pentru tutun, prin introducerea raspunderii extinse a producatorilor. Acest concept se va aplica si in cazul echipamentelor de pescuit pentru a se asigura ca producatorii, nu pescarii, sunt cei care preiau costurile colectarii navoadelor pierdute in ape. Reglementarile prevad de asemenea obligativitatea etichetarii cu privire la impactul negativ asupra mediului al aruncarii pe strada a filtrelor de tigari de plastic, precum si a paharelor de plastic sau a servetelelor umede.

Raportorul Frederique Ries (ALDE, Belgia) a declarat: „Aceste reglementari vor reduce impactul negativ asupra mediului cu 22 miliarde de euro – costul estimat al poluarii cu plastic in Europa pana in 2030. Europa are acum un model legislativ ce trebuie aparat si promovat la nivel international, avand in vedere natura globala a problematicii poluarii marine cauzate de plastic. Acest lucru este esential pentru planeta”. Potrivit Comisiei Europene, mai mult de 80% din deseurile marine sunt din plastic. Produsele vizate de aceasta legislatie constituie 70% din totalul deseurilor marine. Din cauza vitezei lente de descompunere, plasticul se acumuleaza in mari, oceane si pe plajele din UE si din intreaga lume. Urme de plastic sunt gasite in organismele marine precum broaste testoase, foci, balene si pasari, dar si in peste si fructe de mare, de aici fiind prezente in lantul alimentar uman, se mai arata in comunicatul PE.  

Utilizarea paielor de hartie prezinta numeroase avantaje comparativ cu cele realizate din plastic, in primul rand din perspectiva impactului ecologic pe care acesta il au cu mediul inconjurator. Paiele de baut realizate din hartie sunt biodegradabile, acest proces fiind unul rapid comparativ cu zecile de ani care sunt necesare pentru ca paiele de plastic sa fie complet descompuse.

Vocea impotriva pietei din plastic devine din ce in ce mai puternica si multe companii se angajeaza acum sa „refuze paiele”. Doar in Marea Britanie, se folosesc cca 8.5 miliarde de paie de unica folosinta anual. Intrucat plasticului ii poate lua aproximativ 500 de ani pentru a se descompune, o mare parte din acestea ajung in depozitele de deseuri si din ce in ce mai mult mediul marin, este o problema care nu poate fi ignorata.

Alegerea unei alternative viabile este importanta atat pentru mediul inconjurator, cat si pentru perceptia clientului asupra afacerii dumneavoastra. In lumina acestui fapt, aceasta fabrica de paie de hartie este un raspuns la cererea pietei pentru o alternativa ecologica a paielor din plastic. Aceste paie nu se diferite atat de mult fata de alternativele lor de plastic la capitolul aspect si, in mod important, sunt complet reciclabile, biodegradabile si sunt perfect sigure din punct de vedere alimentar. Aceste paie sunt de 3 ori mai groase si au fost testate riguros pentru a se asigura ca vor ramane intr-o stare decenta in timpul consumului mediu de bauturi.

Continua imagine negative generate de presa in ceea ce priveste utilizarea paielor din plastic si reprosurile de eliminare a acestora pe mediul inconjurator au dus la numerosi consumatori care asteapta ca
intreprinderile sa faca un pas in directia mediului inconjurator. Din fericire, cu acest comutator simplu puteti face o mare diferenta.

AVANTAJELE PAIELOR DE HARTIE PENTRU COPII

  • paiul de hartie este mai igienic decat sa bea direct dintr-un pahar;
  • paiul de hartie este mai igienic decat sa puna gura pe o doza de de suc;
  • paiul de hartie este mai practic si usor decat sa bea direct dintr-o sticla;
  • paiele de hartie sunt oferite intr-o gama variata de culori si modele, atragand copiii sa fie dornici sa se hidrateze;

AVANTAJELE PAIELOR DE HARTIE PENTRU ADULTI

  • rujul nu ramane pe pahar
  • sunt atractive la petreceri, aducand culoare si voie buna oricarui eveniment
  • pot fi personalizabile 100% ceea ce ar face ca o petrecere sa fie unica pana in cel mai mic detaliu

AVANTAJELE PAIELOR DE HARTIE PENTRU VARSTNICI

  • nu doar copii pot fi incantati de un pai colorat ci si persoanele cu varsta mai inaintata
  • pentru o persoana cu dizabilitati este mult mai comod pentru sa se hidrateze folosind un pai din carton
  • paiele de carton nu prezinta nici un pericol daca sunt ingerate din greseala

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Fabrica Peleti

fabrica-peleti-start-up-nation

Fabrica peleti capacitate de 400-500kg/h  – Peletii sunt resturi lemnoase, deshidratate si puternic comprimate, utilizate drept combustibil pentru incalzirea locuintelor, a unor cabane turistice sau in mici fabrici sau ateliere care au nevoie de energie termica. Peletii din lemn au o putere calorica mare si sunt vazuti ca o alternativa ieftina la sistemele bazate pe consumul de electricitate, lemn, carbune sau gaz natural.  Peletii sunt obtinuti prin maruntirea materiei prime, deseurilor (biomasa) in particule, uscarea lor si introducerea in tamburi rotativi prevazute cu orificii pe toata circumferinta (matrite), unde datorita unei forte de compresiune (particulele trec fortat prin matrita), avand ca efect nasterea unor forte de coeziune pe fondul deformarilor plastice, formeaza un produs aglomerat de forma cilindrica cu dimensiuni mici.

Afacere disponibila in programul START UP NATION 2019

Linia include tocatorul de lemne care produce aschiile, moara cu ciocane si moara de peleti. Tocatorul de lemne sfarama bustenii si ramurile, transformandu-le in aschii de lemn; moara cu ciocane va marunti aschiile de lemn in rumegus; moara de peleti va finaliza procesul  de obtinere de peleti. Masina de ambalat cu capacitate de 50 kg/sac.

Produsul finit are dimensiunea intra 4-8 mm, in Europa standardele fiind, de regula, de 6 mm.

„Te gandesti cum sa pui pe picioare o afacere profitabila.  Afacere disponibila si prin Programul Start UP Nation „

Echipamentul este potrivit pentru fabricarea peletilor din busteni si ramuri de lemn, atat de esenta tare cat si de esenta moale, din paie, tulpini, stiuleti de porumb. 

 

 

Hala trebuie sa fie racordata la 380 V, 50 HZ, 3 faze. Puterea totala a liniei de producție este de 42.2 kw.

1. Inaltimea maxima a majoritatii echipamentelor ce compun linia de fabricatie este de cca. 2 m, doar silozul de depozitare are cca. 4,5-5 m inaltime. 

2. Hala de productie trebuie sa aiba cel putin 5,2 m inaltime. 

3. Dimensiunile minime ale halei trebuie sa fie de 18x8x5.2m(lungime x latime x inaltime). 

4. Silozul de depozitat peleti are cca. 1.5x1x1m(L x l x i ).

5. Linia de productie are nevoie de cel putin 3 persoane, una pentru controlul panoului electric de lucru, o persoana pentru a asigura alimentarea corespuzatoare a morii cu ciocane si una pentru sectiunea de ambalare. 

6.Tocatorul de lemn functioneaza cca.3-4 ore/zi, suficient pentru a asigura necesarul productiei zilnice sau se poate apela la solutia de a-l utiliza 8 ore (realizeaza necesarul pentru doua zile) si o zi pauza. 

7.Sectiunea de ambalare este utilizata in functie de necesar.

8.Conveiorul cu surub are o lungime de 5 m, care alimenteaza automat rumegusul in moara cu peleti, deci nu mai e necesara angajarea unei alte persoane.

Moara pentru sfaramat lemne

Descriere 

Productie: 1 tona/h 

Intrare: 20×20 mm

Putere 20 CP

Dimensiune aschii finite lemn: 30x 30 mm

Conveior cu banda de descarcare 

Lungime: 6m

Moara cu ciocane

Produce: 600-800kg / h

Dimensiunea produsului finit: 3-8mm 

Conveior cu surub

Diametru: 219mm 

Lungime: 2m – se poate controla viteza de alimentare

Moara peleti 

Produce : 400-500kg / h

Peleti: 6-8mm 

Motor Siemens

Banda transportoare 

Lungime: 12m

Latime: 50cm 

Rol: transporta peletii in cos

Siloz de peleti – se depoziteaza peletii 

Masina de ambalat – 50 kg / sac

*** Ce cuprinde pachetul IFBE in programul Start Up Nation :

  • Consultanta pentru scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectului; 
  • Furnizarea de utilaje si echipamente necesare desfasurarii activitatii;
  • Intreg know-how al desfasurarii afacerii adaptat individual la locatia aleasa;
  • Cursuri de specializare in domeniu;  
  • Pagina web personalizata cu promovare 12 luni;
  • Training privind intelegerea si cunoasterea conceptelor folosite in managementul continuitatii afacerii si a modului in care acestea sunt utilizate in practica;
  • Promovarea produselor pe piata interna si externa;
 

Costul de incepere:

  • Deschiderea societatii comerciale 
  • Contractul de consultanta + franciza (2500 lei + TVA)

Conditii de eligibilitate in vederea aplicarii:

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost în declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2014, 2015, 2016, 2017,2018)

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a mai activat pe codul CAEN pentru care se cere finantarea in alte societatii.

Some specialized businesses may also require licenses, either due to laws governing entry into certain trades, occupations or professions, that require special education, or to raise revenue for local governments. Professions that require special licenses include law, medicine, piloting aircraft, selling liquor, radio broadcasting, selling investment securities, selling used cars, and roofing. Local jurisdictions may also require special licenses and taxes just to operate a business.

Fabrica Peleti prin Programul Start Up Nation

 

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Fabricarea Sucurilor Proiect

Fabricarea Sucurilor De Fructe Sau Legume

Afacere de Succes la Cheie | Si tu poti fi un Antreprenor de Succes prin StartUp Nation

Fabricarea sucurilor de fructe sau legume

Sucurile de fructe sunt o sursa naturala de substante nutritive si sunt în prezent, o parte indispensabila a unei diete sanatoase. Daca vorbim despre fructe, nu ne gandim doar la mere, ci si la alte tipuri de fructe care pot fi transformate în sucuri delicioase: pere, capsuni, zmeura, caise, etc.

Utilajele liniei de productie de suc confera eficienta în procesarea fructelor si pastreaza calitatile naturale ale acestora. Rezultatul este un suc natural 100%, competitiv pe piata sucurilor naturale.

Te gandesti cum sa pui pe picioare o afacere profitabila. 

Solutia pentru tine este -FRANCIZA IFBE

START UP NATION

Franciza disponibila in programul START-UP NATION 2019

Proiectul este de 100 puncte si confera o rata de succes de 100%.

Ce cuprinde pachetul IFBE :

  • Consultanta pentru scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectului; 
  • Furnizarea de utilaje si echipamente necesare desfasurarii activitatii;
  • Intreg know-how al desfasurarii afacerii adaptat individual la locatia aleasa;
  • Cursuri de specializare in domeniu;  
  • Pagina web personalizata cu promovare 12 luni;
  • Training privind intelegerea si cunoasterea conceptelor folosite in managementul continuitatii afacerii si a modului in care acestea sunt utilizate in practica;
  • Promovarea produselor pe piata interna si externa;

Costul de incepere:

  • Deschiderea societatii comerciale 
  • Contractul de consultanta + franciza (2500 lei + TVA)

Conditii de eligibilitate in vederea aplicarii:

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost în declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2014, 2015, 2016, 2017, 2018)

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a mai activat pe codul CAEN pentru care se cere finantarea in alte societatii.

In procesul de obţinere a sucului de fructe si legume se va folosi drept materie primă: mere, morcovi si sfecla rosie. Randamentul
în cazul obtinerii sucului din mere este în medie de 75 de litri suc la 100 kg mere, iar in cazul morcovilor la 100 kg se obţine 45 litri suc si in cazul sfeclei rosii din 100 kg se obtine 50 litri suc. Productia fabricii va fi de 10000 litri de suc pe zi.
Fructele, la sosirea în fabrica se trec printr-un stadiu atent de selectionare, separare a impuritatilor, a eventualelor corpuri straine si a fructelor necorespunzatoare. Concomitent cu procesul de selectionare se realizeaza spalarea fructelor pentru a asigura calitatea produsului final.

Start up Nation afacere de succes proiect Fabricarea Sucurilor

Fructele spalate si selectionate, trebuie desamburate, înainte de tratamentul de maruntire al acestora. Conform ultimelor tehnologii
maruntirea fructelor precum si toate operatiile ulterioare, se face în atmosfera de abur saturat, în special pentru a opri contactul cu oxigenul prezent în aer, care este principala cauza a oxidarii imediate a bucatilor de fructe. În aceasta faza este adaugat acidul ascorbic (vitamina C) diluat în cantitati controlate în apa, pentru a reduce pierderile caracteristicilor fructului prin oxidare sau ca urmare a tratamentelor termice impuse de procesul tehnologic.

Fructele transformate în fragmente mici, trec printr-un stadiu de încalzire rapida în atmosfera de abur saturat, avand ca efect secundar hidratarea fructelor. În principal se urmareste prin acest proces o detasare facila a cojilor sşi a pielitelor fructului de pulpa si pregatind terenul pentru extragerea piureului de fruct.

Start up Nation afacere de succes proiect Fabricarea Sucurilor

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Intretinere Si Reparare Drumuri

drumuri-start-up-nation

REMEDIEREA SI RECICLAREA IMBRACAMINTILOR ASFALTICE

Servicii de intretinere si reparare drumuri Cod CAEN 4211

Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor – proiect Start Up Nation

Aceasta clasa include:

  • constructia de autostrazi, strazi, drumuri si alte cai de acces pentru vehicule si pietoni -lucrari de suprafata pe strazi, drumuri, autostrazi, poduri sau tuneluri:     
  •  asfaltarea drumurilor
  • lucrari de marcare a drumurilor si alte marcaje
  • instalarea de grilaje de protectie, indicatoare de circulatie si alte dispozitive similare
  • constructia pistelor de aerodrom

TEHNOLOGIE PENTRU REMEDIEREA ȘI RECICLAREA IMBRĂCAMINȚILOR ASFALTICE UTILIZAND SURSE DE CALDURA IN INFRAROSU (IR)

Tehnologia IR ( infrarosu ) este o metoda de remediere ce are la baza încalzirea controlata a zonei defecte urmata de operatiile de scarificare, regenerare, completare cu mixtura calda, nivelare si compactare.

Aplicaţii ale Tehnologiei IR: remedierea urmatoarelor defecte: pelade, gropi, valuiri si refulari, suprafete ȋncretite, praguri si damburi, rupturi de margine, fisuri si crapaturi, faiantari, fagase longitudinale, tasari locale.

Avantajele Tehnologiei IR:

  • legatura rezistenta ȋntre stratul vechi si cel nou -„sudura” ȋn loc de „lipire”;
  • se etanseaza rostul prin fuziunea materialului vechi cu cel nou ;
  • posibilitatea interventiei de urgenta si pe timp friguros;
  • durata de viata foarte mare;
  • nivelare superioara;
  • interventie rapida, timp de executie scurt;
  • necesita forta de munca redusa;
  • consum redus de mixtura proaspata;
  • posibilitatea de a utiliza mixtura frezata (sau decopertata) prin reciclare;
  • costuri de interventie reduse, diminuare a costurilor anuale de ȋntretinere;
  • tehnologie prietenoasa cu mediul.
start up nation
Utilaj inclus in proiectul Start up nation

Avand un panou radiant cu suprafata medie si un termocontainer cu incalzire discontinua a materialului de adaos, ARES 2.1 este destinat lucrarilor de remediere de anvergura medie in special a gropilor, faiantarilor, valuririlor si refularilor.

Fonduri europene start up nation
MaterialeConsumPret unitarTotal valoare
Propan pentru incalzire zona defecta 1mp suprafata incalzita necesita un consum estimativ de 60% din consumul maxim0,93kg/mp6lei5,58lei/mp
Propan pentru preincalzire mixtura asfaltica frezata si regenerata0,1kg/mp6lei0,6lei/mp
Benzina pentru grup electrogen si placa vibrocompactoare0,5l/mp5,32lei2,66 lei/mp

Total – 8,84

Manopera

MaterialeConsumPret unitar     Total valoare
Remediere cu tehnologia IR 4 persoane 0,22 ore/mp       0,88 ore/mp        –    6,6 lei+ CAS +—      – 7,14 lei/mp

Total costuri directe 25,52 lei/mp

*** Ce cuprinde pachetul IFBE in proiectul Start Up Nation

  • Consultanta pentru scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectului; 
  • Furnizarea de utilaje si echipamente necesare desfasurarii activitatii;
  • Intreg know-how al desfasurarii afacerii adaptat individual la locatia aleasa;
  • Cursuri de specializare in domeniu;  
  • Pagina web personalizata cu promovare 12 luni;
  • Training privind intelegerea si cunoasterea conceptelor folosite in managementul continuitatii afacerii si a modului in care acestea sunt utilizate in practica;
  • Promovarea produselor pe piata interna si externa;

Costul de incepere:

  • Deschiderea societatii comerciale 
  • Contractul de consultanta + franciza (2500 lei + TVA)

Conditii de eligibilitate in vederea aplicarii:

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost în declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2014, 2015, 2016, 2017, 2018)

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a mai activat pe codul CAEN pentru care se cere finantarea in alte societatii.

Start Up Nation Proiect Servicii De Intretinere Si Reparare Drumuri

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Fabricare Polistiren Expandabil

Fabricare-Polistiren-Expandabil

Afacere de Succes la Cheie | Si Tu Poti fi un Antreprenor de Succes

Start Up Nation proiect Fabrica polistiren expandabil

Polistiren de ultima generatie | eficienta energetica în constructii. In toate tarile exista un potenţial masiv pentru economisirea de energie în cladiri, atat pentru încalzire cat si pentru racire, reducand astfel cheltuielile cu energia pentru proprietari si chiriasi, emisiile de CO2 , poluarea si securizarea furnizarii de energie pentru anii urmatori.

MATERIALELE DE TERMOIZOLATIE PRODUSE DIN polistiren expandabil si polistiren grafitat asigura o capacitate de termoizolatie mare utilizand mai putina materie prima.

Pentru a asigura functionarea liniei pentru producerea de material plastic de spuma pentru 40 m3, sunt necesare numai doua persoane. Tehnologul nostru in timpul supravegherii va va învata cum sa functioneze corect linia de productie.  Nu sunt necesare echipamente de protectie pentru fabricarea de material plastic spumos.

Pentru amplasarea corecta a echipamentului pentru producerea de capacitate de spuma 40 m3 de spuma pe schimb, va fi nevoie de cel putin 100m2, cu o înaltime de 5 m fata de plafon. Plus depozitul de produse finite este de 50-70m2. Este permisa pastrarea materialelor din spuma în strada, sub un baldachin, protejand placile din polistiren de efectele precipitatiilor atmosferice si ale luminii solare.

În lume nu exista un standard unic pentru a desemna o marca de materii prime pentru producerea de materiale spumante din plastic. Producatorii diferiti au sisteme de etichetare diferite. Dar toti producatorii au aceeasi masura pentru a desemna marca de materii prime – acesta este diametrul bilelor PSV si greutatea cubului de spuma care poate fi obtinuta cu aceasta materie prima.

Producatori straini de materie prima prezenti si in Romania:

1. LG

2. Xingda

3. Perla

4. BASF

start up nation

Te gandesti cum sa pui pe picioare o afacere profitabila prin programul Start Up Nation?.

Solutia pentru tine este -FRANCIZA IFBE

*** Ce cuprinde pachetul IFBE in programul Start Up Nation:

  • Consultanta pentru scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectului; 
  • Furnizarea de utilaje si echipamente necesare desfasurarii activitatii;
  • Intreg know-how al desfasurarii afacerii adaptat individual la locatia aleasa;
  • Cursuri de specializare in domeniu;  
  • Pagina web personalizata cu promovare 12 luni;
  • Training privind intelegerea si cunoasterea conceptelor folosite in managementul continuitatii afacerii si a modului in care acestea sunt utilizate in practica;
  • Promovarea produselor pe piata interna si externa;

Costul de incepere:

  • Deschiderea societatii comerciale 
  • Contractul de consultanta + franciza (2500 lei + TVA)

Conditii de eligibilitate in vederea aplicarii:

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost în declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2014, 2015, 2016, 2017, 2018)

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a mai activat pe codul CAEN pentru care se cere finantarea in alte societatii.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Fabrica Biscuiti

Start-Up-Nation-Fabrica-Biscuiti

Start Up Nation Fabrica Biscuiti -50-60kg/ora

Linia de producție automata a biscuitilor, inclusiv digestivi, este realizata cu tehnologie japoneza. Echipamentul are o structura compacta, un grad ridicat de automatizare: de la fasonare, formare, reciclarea deseurilor, uscarea, acoperirea, racirea automata a produsului finit. La cerere, putem furniza numeroase tipuri de matrite si retete, ceea ce va conduce la o sortimentatie adaptata cerintelor de pe piata, avand un inalt grad de calitate.

Afacere disponibila si prin Programul Start UP Nation

1. Mixer pentru fainaFunctie: Masina de framantare a fainii este un aparat de amestecare care mixeaza faina de grau (50 kg) pulbere si apa si le transforma în aluat sau alte materiale și este funtioneaza independent.Parametri tehnici:Putere: 3kwGreutate: 80kgMaterial: Carcasa din fier, vana din otel inoxidabil Viteza: 26 r / min
2. Masina de formare si taiere a biscuitilor Functie: Este o masina de rulat si taiat biscuiti, avand si rol de formare. Dupa ce a fost amestecat praful de faina în masina, trei role exercita presiune continua asupra fainii, putand rezulta tot felul de tipuri de biscuiti: subtiri, mai grosi.  Prin intermediul acestei masini, deseurile rezultate se recicleaza. Exista control al frecvenței.Parametri tehnici:Putere: 1.1kwDimensiune: 3000 * 450 * 1300 mm 
3. Cuptor electricParametriEconomisirea energiei se face prin reglarea automata a temperaturii in cuptorul cu tunel; Reglarea înaltimii se poate face la sol; Adoptarea încalzirii electrice în infrarosu. Parametri tehnici: Putere: 32kwDimensiune: 10 * 0,5 * 0,95 m
4. Masina de pulverizare cu uleiFunctie: Biscuitii uscati proveniti din cuptorul de copt intra imediat în masina de pulverizare a uleiului, necesara pentru producerea biscuitilor de calitate superioara, in scopul de a îmbunatati calitatile si culorile biscuitului.  Atat cantitatea de ulei pulverizata, temperatura constanta automata, cat si filtrul automat pot fi controlate.Parametri tehnici:Putere: 2.12kw Dimensiuni: 1 * 0.8 * 0.90 m
5. CONVECTORUL DE RACIRE Functie: Racirea finala a biscuiților
Start Up Nation Fabrica Biscuiti

*** Ce cuprinde pachetul IFBE in proiectul start up nation:

  • Consultanta pentru scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectului; 
  • Furnizarea de utilaje si echipamente necesare desfasurarii activitatii;
  • Intreg know-how al desfasurarii afacerii adaptat individual la locatia aleasa;
  • Cursuri de specializare in domeniu;  
  • Pagina web personalizata cu promovare 12 luni;
  • Training privind intelegerea si cunoasterea conceptelor folosite in managementul continuitatii afacerii si a modului in care acestea sunt utilizate in practica;
  • Promovarea produselor pe piata interna si externa;

Costul de incepere:

  • Deschiderea societatii comerciale 
  • Contractul de consultanta + franciza  (2500 lei + TVA)

Conditii de eligibilitate in vederea aplicarii:

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost în declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2014, 2015, 2016, 2017, 2018)

– Nici unul dintre acționarii/ asociații solicitantului nu a mai activat pe codul CAEN pentru care se cere finantarea in alte societati.

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!

Spalatoriile auto SELF SERVICE

Spalatoria auto self service

Spalatoria auto self service adevarata masina de facut bani

Ce inseamna o spalatorie self service : spatiu modern unde iti poti spala singur masina cu ajutorul aparatelor de ultima generatie prin introducerea unor fise ce pornesc intalatia de spalare sau aspiratorul.
Avantajele unei spalatorii self service : PENTRU CLIENT – timp redus de asteptare, cost de trei ori mai mic fata de o spalatorie clasica, conditii elegante si moderne de curatare – asteptare, functioneaza 24/24 ore, etc.

PENTRU INVESTITOR – produce venit 24/24 ore fara a fi inchisa de sarbatori legale, week-end sau concediu de odihna, nu necesita angajati. Investitia initiala se va amortiza intr-un timp redus datorita profitabilitatii acestei afaceri.

De ce sa deschidem o spalatorie auto self service ?

  • Nu exista creante neîncasate si probleme de cash-flow, clientul plateste pe loc .
  • Nu necesita personal, nu exista cheltuieli salariale.
  • O sursa de venit sigur, fara riscuri, stabil si pasiv.
  • Capacitate de generare profit de 40-60%, asigura siguranta materiala/financiara.
  • Dezvoltarea dinamica a afaceri asigurata, atat conform tendintelor nationale, cat si conform tendintelor internationale.
  • O afacere familiala, nu trebuie sa investiti mai mult de 1-2 ore pe zi

Rezultatele posibile ale deschiderii unei spalatorii auto, ca investitie financiara

  • 100% venituri brute
  • 80% venit net
  • 40-50% costul de operare al aparatelor
  • 50-60% REZULTAT înainte de impozitare

Daca esti interesat de acest proiect, trimite-ne mesajul tau!